הזנות היא פדופיליה ממוסדת

מה שקורה בזנות ברוב המקרים הוא שגבר מבוגר קונה גוף של ילדה. רוב הנשים נכנסות לזנות מתחת לגיל 18. רוב לקוחות הזנות הם גברים מבוגרים. לכן בפועל הזנות הינה מוסד חברתי שמאפשר לגברים מבוגרים גישה נוחה לגפן של ילדות ונערות. אין תמה אם כך לנוכח השיעורים הגבוהים של פגיעות מיניות בילדות. בזנות מתבצע אונס של ילדות בזנות תחת מסווה דק של חילופי כסף.  גברים מכל שכבות הציבור משתמשים בגופן של ילדות ונערות שנקלעו לניצול  אכזרי בזנות משום שהיו במצוקה. אין תמה איפה שאנו חיים בחברה שבה אונס של ילדות הוא אפידמיה חברתית.

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  • דייט  ביום ספטמבר 18, 2011 בשעה 12:55 pm

    אני לא יכולתי לנסח את זה טוב יותר בעצמי…

  • אלמוני  ביום ינואר 18, 2012 בשעה 8:16 am

    שלום לך. ברצוני לומר לך משהו. אני גבר ואני שוכב עם נערת ליווי קבועה, מעל גיל 18.
    ברור לי שזה נורא ואיום. ה"עיסקה" ביני לבינה מסריחה ונצלנית, וזו התנהגות לא מוסרית שלי.
    מודה באשמה. אבל יצר המין חזק, ובת זוג אין לי, וכסף דווקא יש לי, ונורא נוח ללכת אליה ולהתפרק. והיא כל כך יפה. ברור לי שזה לא בסדר – אבל אני ממשיך, ונגעל מעצמי. יש לך הצעה איך להתמודד עם זה?.

  • דני  ביום פברואר 24, 2012 בשעה 2:20 pm

    עובדתית זה לא נכון. אם נתייחס לרגע נתון ונצלם מה קורה: יש למשל היום כ 12,000 נשים בזנות, מתוכן כ 4,000 זונות רחוב ו 8,000 שמקבלות במכונים,בבתיהן ובבתי מלון…. אין ביניהן יותר מ 100 קטינות. כמעט כולן ברחוב. אין בכלל בזנות נערות הליווי קטינות. לא שזה מענין אותך כי את מתענינת בקידום השלטת אידאולוגיה פמיניסטית על החברה והאמת והעובדות לא מענינות אותך.

  • דני  ביום פברואר 25, 2012 בשעה 11:17 am

    ובנוסף את מתעלמת מכך שקיים חוק נגד זנות קטינים, הפללת הלקוח קיימת מאז ומעולם. מתחת לגיל 16 זה בכלל לא משנה אם זה זנות או לא וזה נחשב אונס כי הקטינה לא יכולה לתת הסכמה ובין 16 ל 18 יש חוק הקובע שמי ששכוכב עם קטינה בתשלום דינו 3 שנות מאסר. זה כי שבו לשכב עם בחורה בהסכמה ללא תמורה נחשב חוקי.

כתיבת תגובה